2014. november 17., hétfő

50000 kattintás és a legkelendőbb receptjeim ever


Nem egyszer olvashattam már - és ezzel, gondolom, ti is így vagytok -, hogy a Google szerint tavaly Magyarországon a "lángos" "goffri" és nem is tudom, milyen szavakra kerestünk rá a legtöbbet, már ami a főzést illeti, pontosabban tavaly ezek a szavak bekerültek a keresési toplistába. Ezért most én is rákeresek ezekre. [...] És most megtanultam, hogy a Google Trends tartja számon ezeket az adatokat, amik ha nem is fontosak, de beszédesek, ugye?
Azt mondja nekem a Google Trends, hogy "Iratkozzon fel, hogy értesítést kaphasson a figyelemre méltó eseményekről" Itt lefagytam, mert akkor mit is akarok én követni? A "egyszerű beiglit" keresők száma érdekel vagy hogy hányan ácsingóznak "töltött káposztára" szerte a világon? Mondjuk hetente? Vagy a "rozmaringos krumpli" egy kellően "figyelemre méltó esemény"?

A palacsintáimból leginkább a kókuszlisztest venném előre, ha már a trendeknél tartunk. Elég szépen teljesít ez a recept, bár ezt nem gondoltam volna, mikor feljegyeztem. Ahogy egyik népszerű receptnél sem volt ilyen elvárásom. Nos, muffinom van elég, amit mégsem így találtok meg, hanem a kevert tészták tagre kattintsatok és válogassatok bátran. Ezek az igazi kedvenceim, ha sütiről van szó, mindegy hogy épp muffin vagy koszorú formát öltöttek. Goffrit nem szoktam készíteni. Finom kefires lángosom van, bár egyelőre nem jegyeztem fel, de még megtehetem én is sok ezer társamhoz hasonlóan és talán tizen ha el fogják olvasni? :D A pizzával várnék, míg elkészül a kemencénk, mert a sütőben sült pizzát nem tudnám hozzá hasonlítani, de majd akkor beszámolok róla. Az összes többi receptemmel egy relatíve vegyes képet festek arról, hogy mit szeretek/szeretünk enni a mi házunk táján és nem igyekszem valamiféle (vélt) trendhez igazítani azt.

Elértem az 50000 látogatottságot a blogger statisztika szerint, ami számon tart minden kattintást és láthatóvá teszi nekem, ki miben szeretne megerősítést kapni, mielőtt nekilát a bevásárlásnak vagy főzésnek. Folyton alakul ez a kép. Van egy abszolút csúcstartóm, a thai csirke zöldségekkel és tésztával és a mai napig nem tudom, minek köszönhetem a kitartó érdeklődést. Biztosan a robotok és generátorok keze van a dologban, no meg pár éhes emberé. Látom, ahogy jó páran tétován keringenek a pultok között keresvén a főznivalót vagy próbálják felidézni, pontosan mennyi hús kell a recepthez, és látom, ahogy néhányan egy új ötletet keresgélnek, hogy meglephessék a vendégeiket vagy szeretteiket. A "thai" elég trendi talán? Nem is tudom, mi szárnyalhatná túl ezt a népszerűséget a blogban, de mindig lehet és lesz egy-egy meglepően nagy érdeklődésre számot tartó étel. És persze vannak szerintünk világbajnok kaják, például az indiai paradicsomos csicseriborsó leves vagy, teszem azt, a bazsalikomos, citromfüves, olivás csirke, mégsem fedezte még fel a nagyközönség. :)


Tudom, hogy ez a szám tartalmazza az összes létező kattinást spammerekkel, robotokkal együtt, és azokat is, akik végül mégsem olvassák el a recepteket, mégis szeretném megköszönni nektek az érdeklődést újra és újra. Nem kívánok a trendekhez igazodni, csak érdekel, hogy titeket mi érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...