2011. december 6., kedd

Szaloncukorteszt

Nem, nem én tesztelek, de mondhatom, hogy nem állhatom a rossz szaloncukrot. Higgyétek el, tudom, mit jelent, ha nagyon meg kell húzni a nadrágszíjat, de a halmokban álló, kilónként 800 forintért kínált 26 féle, banános-nugátos, epres-tejszínes, mangós-málnahabos "műanyagokat" inkább elkerülöm. Nem tudok bizalmat szavazni nekik... DE lehet, hogy az én hiányosságom, hogy még nem kóstoltam ilyeneket.
Én inkább a kedvezőbb íznek kedvezek, nem a kedvezőbb árnak. Aztán a karácsonyfa alól lopkodjuk a cukorkákat és még figyelni is kell, hogy mindenkinek jusson.

Íme, a konyakmeggyes, trüffelkrémes csokoládé szaloncukor

Két éve egy számomra új szaloncukorra, a Bonbonetti Nosztalgia szaloncukrára esett a választásom: a csokoládé konyakmeggyes, trüffelkrémes töltelékkel igencsak ígéretesen hangzott. Tavaly magától értetődően nyúltam ismét a dobozért. Idén is nyúlnék, illetve nyúlni fogok, ha megtalálom. Az új, zserbó ízűt nem találom annyira vonzónak, de van még időnk, legalább két hetünk.

Nos, az idei szaloncukortesztet a Dívány végezte, ami nem volt sem nagyívű, sem átfogó, mégis elgondolkodtató. Nem kell fogyasztóvédőnek sem lenni, hogy rangsoroljuk őket, vagy hogy kizárjuk a fogyasztásra alkalmatlanokat.
Hogy miért végzett megosztva a 4. helyen a Nosztalgia szaloncukor a Díványnál, nem tudhatom. Nem tudom, melyiket kóstolták, a képről sem derül ki, de a konyakmeggyes trüffelkrémmel töltött csokoládé igenis finom, kérem szépen. E mellett lobbiznék.
A Szamost imádnám, de még nem kóstoltam. Már a csomagolás is szemet gyönyörködtető... mit mondjak, szeretem ezt a régies(nek ható) hangulatot ilyentájt. És ennek a csomagolása is a régi: fényes sztaniol (talán?) és alul fehér selyempapír. A Szamos oldalán válogathattok tovább. Én a meggyes krémmel töltött cukorból kérek!

De jó lenne nem kapkodni, helyette minden nap egy picit készülni. Nagyon remélem, kedves olvasó, hogy számodra is kellemes a készülődés.

Utóirat:
Az NLCafe is tesztelt pár napja és mit látok: hogy a látókörömbe bizony kevés szaloncukor fért eddig bele. Hát igen, nem is nagyon keresgéltem, mert a trüffelkrémesre pályázok. Most azonban meginogtam... a Szerencsi tejkaramellát kóstolnám meg nagyon szívesen és még többet a Szamostól... nézzétek csak, mennyiféle finomság közül választhatunk. És milyen szépek a régimódi csomagolások!
Ezen a hétvégén már biztosan a kiválasztott szaloncukorral fogok hazatérni, mese nincs. Vagy készítsek inkább...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...