2014. január 3., péntek

Blogtalálatok 2013-ban

Ez a kép nagyon kreatív, már egy éve is tetszett, 
de sajna nem én alkottam.  Kép forrása.

Ha ránézek a blogra érkezett találatokra, sokszor látok visszatérő keresési szavakat. Ez jó, ennek örülök, erre odafigyelek.
Találatok, gyakoriság, rangsor - és mégis ki a fene érti a keresőmotorok összetett logikáját? Mert amikor jönnek ilyen, olyan találatok (mint az alábbiak), néha csak nézek, néha vigyorgok.Van köztük nagyon édes, vicces, félreértés, elírás és van köztük teljesen érthetetlen, mint pl. a "köpönyeg Pécs"...  Különös, mi mindenre keresnek és lelnek rá az emberek, ugye? Vajon mit remélt a kedves netező a valamifinomat cím alatt?
Tavaly szilveszterkor úgy döntöttem, összeszedek párat 2013-ban, hogy megmutathassam, milyen is a blogger szemével nézni a blog mindennapjait. És ez csupán egy válogatás, csak pár szösszenet azoktól, akik ezért vagy azért nálam landoltak. Remélem, megtalálták, amit kerestek, én pedig igyekszem követni az igényeket, ezért ezután is odafigyelek, ígérem. :)
A keresőszavakat minden változtatás nélkül (Copy+Paste) adom át, hogy még véletlenül se írjam el őket. Ráadásul ez most okot ad egy kis ajánlóra is.

január 31. felpucolt nyúlnak kilója - Mintha csak vissztekertük volna az idő kerekét: "felpucolt". Ki használja még ezt a szót? Íme, az én vajas, zsályás nyulam, mindenkinek szól.
február 4. milyen süti az amibe dió mazsola banán kell - Hát finom, és az egyik kedvencem a kefires koszorú, amibe ezt mind belesütöm.
február 9. olyan finomat ettem hogy elkértem a receptjét - Ilyet én is szoktam.
február 27. husmentes vajkrémek házilag - Na, erre még nem gondoltam. :) viszont van egy csomó ötletem rá. A legutóbbi a tormás, házi reszelt tormával természetsen.
március 4. köpönyeg pécs - Hogy hogy a fenébe irányította ide a google a kedves netezőt, fogalmam sincs. Egyik szót sem írtam le egyszer sem. De még próbálkozom.
március 9. mivel kezejuk a mandulat - Vajon a magot vagy a fát? Egyébként úgy tudom, forró vízzel kell nyakon önteni, utána mehet a tisztogatás. De még soha nem csináltam.
március 14. duna hullám megy lével - Ez édes! :D Itt landolt az illető, a Duna hullám sütinél. Bár én meggylé nélkül csinálom, sőt. Alaposan le kell csepegtetni.
március 18. rakott burgonya ki találta ki - Engem is érdekelne, ha valaki tudja, írjon. És szerintem még mindig a legfinomabb ez a verzió itt, a Józsitól, áldom a nevét.  :) És még mindig nem kérek bele sajtot.
március 21. kőrözöttes sajttorta - Ebből meg tanultam valamit. Ilyen is van. Egyébként kÖrözött és nem kőrözött vagy pósta vagy kőrút, bakker... Komolyan mondom, ezt nem is értem. - fortyant fel bennem a tanár....
március 23. főtt krumpli utána sült krumpli rozmaring - Igen, először megfőzöm, utána megpirítom. Még mindig az egyik kedvenc köret.
március 24. joghurtos vajkrém készítés - Ez itt inspirál, legközelebb keverek bele joghurtot is.
március 28. hogyan veszitek el a reszelt torma - Mit is? Az erejét? Nos, remélem, nem megy el, mert akkor szomorú lennék.
március 31. lóhere húsvétra festve - Lóherét még nem festettem :) De, mégis. Hagymahéjjal és lyukas harisnyával, íme, itt vannak a képek.
április 8. eper tejszín túró recept - Ez inspirál. Vajon hányféleképpen tudom elképzelni/elkészíteni? Ma itt kezdeném, a clafoutis-nál. Vagy a túrótortánál, igaz, Elvira? ;)
április 10. tejmentes célja - Ezt első ránézésre nem értettem ... talán a zabpehelylisztes, tejmentes palacsintámról lehetett szó.
május 2. ananász ízű menta - Hát, ez vajon milyen lehet...? :D Sokkal inkább ananász mentával. Aki még nem kóstolta, hajrá, érdemes.
május 22. gordon remsi vaníliás sajttorta - remsi :)) Íme, a recept. Nem az a megszokott fajta.
május 23. gyumolcskenyer zsiradek nelkul - Igen, nekem ilyenem is van. A csokoládés püspökkenyér.
május 31. teljes kiőrlésű ístanleves - A varázsszavakra az első találat "Kolkoszkópia vizsgálat" után nekem a megtisztelő 10. hely jutott a találati listán, azaz az első oldalon vagyok. Ugye mondtam én, hogy a lisztválasztás nem mulatság? És nem mindegy, milyen liszt kerül a levesbe! :D Viszont összegondoltam egy házilag elkészíthető "porlevest", igen. 
június 12. hogy kell cseresznyés sütit csinálni - Pl. így, egy finom morzsasütit.
június 13. kék vajkrém készítése - Mint a spárgaleves Bridget Jones szerint? Még mindig szívesen ajánlom a házi vajkrémet, bár a kék szín valahogy nem csigázott fel.
június 22. nagy pohar kefir - Ilyet még nem készítettem, illetve de. Amikor pár éve felcsaptam kefírgombacsősznek.
június 30. diszcsempe+fa+müanyag+konyhafalra? - Vagy felcsapjak dizájnernek? :) Na, igen, a konyha összeállítása kész művészet: az adottságok, a funkciók, a szépség, az álmok, az igények és a pénztárca összehangolása.
július 5. táj csirke recept - Ez édes. Táj... És ez a zöldséges, fűszeres csirke tésztával messze a legnépszerűbb étel a blogon.
augusztus 30. táj csirke recept - Ismét talált, süllyedt :D Meg is kell néznem, én magam nem írtam-e el. Tulajdonképpen épp most tolok ki másokkal és ezután minden gyatra helyesíró nálam fog kikötni, hiszen most írtam le kétszer is így, táj. :D Hát, ez jó.
szeptember 15. sült karfiol sült karfiol sült karfiol - Megvan, megvan, megvan. Tessék: karfiol a sütőből.
október 28. céklából finomat - Igen, nálam ilyen is van, egy nyers sali pl. Mostanság különösen ajánlom.
november 5. naga morich termesztése - Ilyet nem tennék, mert nem az én terepem, maradok a tormaültetvényemnél. :)

Na mit szóltok? 

Nem vagyok egy nagy blog és nincsenek nagyra törő vágyaim. Az elején tett ígéretemhez híven akkor és azt írom le, amihez épp kedvem van és talán időszerű. De figyelem az igényeket is, persze, jöhetnek a találatok, érdekel, hogy titeket mi érdekel és köszönök minden figyelmet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...